22 Mayıs 2013 Çarşamba


Personel Devam Kontrol Sistemi
(PDKS)
Resim 1.1
PDKS programız personellerin giriş çıkış,personel bilgileri,izinleri,avansların ve kesintilerin tutulduğu bir programdır.ayrıca şirket tanımlama ,departman tanımlama,bordro alan tanımlama, tatil ve izin tanımlama bölümlerinde oluşmaktadır.
Programın üst tarafında 4 adet ana menü ve bunların alt menüleri mevcuttur. Buradaki ana menüler şunlardır:

1.1Personel İşlemleri: altında şu menüler imiz bulunmaktadır.

1.Personel kart: Adından da anlaşılacağı üzere personelle ilgili işlemlerin
 ( Giriş Çıkış, İzin, Avans, Kesinti vs.) yapıldığı bölümlere ulaşmamızı sağlar.

2.Çıkış: program da çıkmamızı sağlıyor.


1.2.Hesap parametreleri: menünü alt kategorileri şunlardır.
1.Bordro Alanı Tanımlama: personelin bordro alan tanımlamasın yapılıyor burada.
2.Tatil ve izin Tanımlama: personelin tatil ve tanımlama kısımları burada yapılıyor.

1.3Tanım İşlemleri: Şirket ve departman adları gibi tanımlamaları buradaki bölümlerden yapabiliriz.
1.Şirket tanımlama: bu kısımda şirket tanımlama işlemin yapıyoruz.
2.Departman Tanımlama: bu kısım da ise departman tanımlama işlemin yapıyoruz.


Raporlar: burada personelin rapor işlemleri tutuluyor. Raporlar sekmesin alt kategorileri aşağıda açıklamalarıyla mevcuttur.

1.Personel Listesi: bu raporda personelimiz bilgileri tutuluyor. İşletmede çalışan tüm personellerin listesini alabiliriz.

2.Personel ücret Listesi: Burada personelimizin ücret tablosu bulunmaktadır. Yani hangi personelimizin ne kadar maaş aldığı raporudur.

3.Personel Şirket Listesi: Bu raporumuzda personelimizin hangi şirkete hangi departman da bulunduğunu listeler.

4.Personel Giriş Çıkış Listesi: Bu raporumuzda personelimizin giriş çıkış saatleri tarih, personelin TC. Kimlik, adı, soyadı bulunur.

5.Personel Avans Ve Kesintiler Listesi: bu raporumuzda personelimizin aldığı avanslar ve niçin aldığını belirten rapordur.


Resim 1.2

Bu sayfamızdan personelin kart nosu, secil nosu, hangi şirkete, hangi departmanda olduğunu belirtir.ayrıca alt tarafta calişma bilgileri tutulmaktadır.


Resim 1.3
Personel Özlük Sekmesi: bu sekmede personelin TC kimlik Ana adı, Baba adı, eğitim durumları gibi tutulduğu bölümdür



Resim 1.4

Bu penceremizde personelimiz izin işlemlerin bu panelimizde takip ediyoruz. Sol tarafta bulunan personel listesinde personeli seçeriz ve bu personelimiz izin işlemleri yaparız


Resim 1.5
Bu penceremizde personelin giriş çıkış işlemleri tutuluyor. Burada personelin giriş çıkış saat ve tarih işlemleri şöyle yapılıyor. Önce hangi personel ise sol tarafta personel ismine tıklıyoruz sonra o personelin işe başlama tarihi ni giriyoruz.


Resim 1.6
Burada personelimizin avans ve kesinti işlemi tutulmaktadır. hangi personelin ne kadar avans aldığını niçin aldığını burada öğrene bilir ve personele avans verebilir

Buradan indirebilirsiniz: indir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder